GOOGLE ADS
A Google segítségével összekötünk leendő ügyfeleiddel. Eredmény, hiteles információ, időzített hirdetések.
Mi a Google Ads (Adwords)?
A Google Ads (Adwords):
Egy kattintás alapú hirdetési rendszer, amivel a Google keresőben jelenhetnek meg a hirdetéseid. A hirdetéseket az emberek pont akkor fogják látni, amikor olyan termékekre vagy szolgáltatásokra keresnek rá, amilyeneket a céged is kínál. Fizetned pedig csak akkor kell, ha a weboldal felkereséséhez vagy a vállalkozás felhívásához rákattintanak a hirdetésre. A kattintásokért kell fizetni, és a hirdetőnek kontrollja van afelett, hogy milyen platformon, a Föld mely pontján és mikor jelenjenek meg a hirdetések. Ráadásul azt is eldöntheted, mi az a maximum, amit egy kattintásért hajlandó vagy kifizetni. Alapos kutatáson és finom beállításokon múlik, hogy releváns ügyfeleket, vásárlókat juttasson el Hozzád ez a rendszer.
Mire jó a Google Ads?
Keresési megjelenést tudsz vele elérni anélkül, hogy rengeteg időt fektetnél a SEO-ba. Akkor is lehetsz egy találati lista legelején, ha a Google keresőmotorja amúgy a 40. oldalra rangsorolna.
Definíció szerint a Google Ads a Google hirdetéskezelő szolgáltatása, amivel találatként megjelenhetsz a keresőben, a GMail-ben, a YouTube-on vagy a Google partnerhálózatán. Azaz pénzért cserébe bérbe veheted a Google felületét, használhatod az algoritmusát és információit.
Ma kevés olyan fontos és nagy közönség van, mint a Google közönsége; kevés cégnek van annyi információja, mint a Google-nek, és kevés olyan fejlett technológia van, mint a Google technológiája.
Azonnali megjelenés
A Világhálón jelenlévő vállalkozások működését és sikerességét nagyban befolyásolja az a tény, hogy az internetes felhasználók a keresés során általában csak az első találati oldalon böngészik át a találati listát, ritkán történik az, hogy megnézik a további találati oldalakat. Ezért lényeges dolog a Google első oldalán megjelenni. Az AdWords hirdetések azonnali megjelenést biztosítanak, így a vállalkozás az első találati oldalon lesz látható. Igaz, hogy a fizetett hirdetések között, de a netezők nagy százaléka nem tudja megkülönböztetni ezeket az organikus találatoktól.
A költséghatékonyság felbecsülhetetlen tulajdonság a marketing területén, hiszen alapvetően drága a különböző hirdetési formák alkalmazása, azonban az AdWords kattintás alapú, vagy más néven cost per click (CPC) jellegű. Ennek köszönhetően csak akkor kell fizetni egy hirdetésért, ha az internetező rákattintott a hirdetésre, és így megnyitotta a hirdető weboldalát.
A keretösszeg meghatározásával nincs plusz költés, nem keletkezik terven felüli költség, annyiba kerül a kampány a hirdetőnek, amennyit eltervezett.
Pontos célzás és relevancia
Ez a marketingeszköz lehetővé teszi a pontos célzást, vagyis az interneten böngészők akkor találkoznak egy adott hirdetéssel, ha annak témája megegyezik, összefügg a felhasználó által keresett témával. Ezáltal az internetező számára releváns hirdetésekkel fog találkozni. A relevancia úgy is érvényesíthető a témával való egyezésen felül, hogy például nyelvekhez, területekhez igazítható egy kampány.